Softig söndag





Mys frukost med Wilma.



Kanske vill Wilma jobba som tandsköterska när hon blir stor..?
Hon går in och  borstar tänderna så fort hon går förbi toa dörren.
En annan orsak kan ju vara att hon får spola vatten (en liten stråle bara) så länge hon vill.





Söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa i Vistträsk. Idag hade hon gjort pitepalt, jättegott!



Motvilliga objekt. Men mobilen hann klicka en bild iallafall.



Svunna tider... Här var sönerna små och söta. Nu är dom bara söta.

Grattis till Viktor som vann rallytävlingen i Piteå under gårdagen. Säsongens fjärde vinst. 

Idag har jag besökt min 91 åriga farmor som bor i egen lägenhet nere på byn. Mycket kaffe med prat, en trevlig eftermiddag i hennes sällskap. Hon har blivit "med larm" och är inte så glad över detta. 

Tiden har sin gång. En dag kanske man behöver samhällets hjälp. Kanske inte så lätt att acceptera ändå...  

Kommentarer
Postat av: Lina-Wilmas mamma

Fina bilder :)

2012-02-19 @ 21:28:36
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack för alla fina bilder, mycket roligt att se. Jaså jag råkade svara fast jag inte visste om det, typiskt mig. Har haft en fullspäckad dag, har precis varit på bio och sett "Järnladyn" tillsammans med Falköpings PRO :) Tydligen bara de som i fyrtioårsåldern då hon styrde England är intresserad av att se filmen nu, plus mig och en annan tjej.



Sov gott, det ska jag försöka göra nu.



Stor kram!

2012-02-19 @ 22:01:05
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0