Nu är jag en bättre talare?


Mina grupp kamrater som man talat inför.


Jag och Åsa Persson.


Jeg har inga ord kvar i skallen.  

Dagen började med att jag var inbjuden på Stats hotellet i Piteå mellan kl 7-9,  på en typ av företagarfrukost.
Jag skulle presentera mig och mitt företag på tjugo sekunder.
Det var ju inte så svårt.

Mellan nio och fyra var det mer övningar i att lära sig tala inför andra medans kameran filmade.
Jag har lärt mig jätte mycket och känner mig mer säker på mig själv.

Kl 19 var jag på Företagarnas årsmöte här i Älvsbyn. Där är jag numera invald som styrelseledamot.

Jag är så trött, så att det nog blir svårt att somna. Tur för mig att nyaste Allas veckotidning just kommit så att hjärnan får koppla av med lite allmänt om inredning, mode och reportage om människoöden.  

Sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0