Gästis i Jokkmokk


Norr Limo Hämtade upp oss i Kåbban för vidare transport till Jokkmokk.


Anki och Roland, EcoLog kunder från orten.
En fullsatt limo körde raggen med oss i Jokkmokk. Varm bil, men med mycket imma på rutorna pga den kyliga kvällen, temp mätaren visade 38 minus.


Tre rätters middag erbjöd köket. En helstekt ren snurrade på ett stativ och serverades direkt ute bland borden. Jättegott!


Kramgoa låtar med skåningarna Hernandez var kvällens tema på dansgolvet. Det blev styrdans hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Gud, jag är så nyfiken på hur ni har haft det. Men jag fattar inte, 38 minus och ni är klädda i nylonisar??? Tänk om det hade hänt nåt med limon på väg till Jokkmokk? Eller om det varit kö utanför Gästis? Jag har faktiskt varit lite orolig för dig idag....



Ring mig imorrn när du vaknar. Om inte jag hinner ringa först :)

2012-02-04 @ 22:39:24
URL: http://svenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0