Vit och snöig måndag

I eftermiddag följde jag Laila en snabbis till Sunderbyn. Vi ägnade besöket på Storheden längre tid. Det finns ju så fina affärer där. Och till och med Clas Olsson. Detta kan bli centrala Luleås undergång. Nu behöver ju ingen åka in till stan då egentligen det mesta finns där ute (okey Åhlens då...)
 
Kvällsbesök hos barnbarnen. Wiola kryper omkring som en smidig gymnast!
 
Wilma "åker gunga" med pappa.
 
Wilma visade pepparkaks huset som hon monterat ihop tillsammans med mormor. Snyggt!
 
Åkte upp till svärmor i lägenheten. Vi tittade på Fråga Doktorn och kollade in Nobel festen.
 
Sj och jag åkte till Luleå söndag direkt efter Pite Havsbads vistelsen.
 
Vi delade på en saffrans-semla. Underbart, ljuvligt gott!
 
Äntligen är jag tillbaka i min sköna fotölj framför Tvn, nu väntar vi bara på CSI med nya olösta mord.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Finns ju inte ett enda bra fik på Storheden, det var ju inte på biltema ni fikade precis. Inga pubar eller uteserveringar heller, om man inte räknar med Max förstås. Shoppade du något??

Svar: JA, en fin svart blus på Lindex. Har du fikat inne i cafet på coop? De har väl mycket att erbjuda. Men som helhet har inte Storheden så bra mat/fika ställen att erbjuda.
Anneli

2012-12-12 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0