Första advent

Nu är det julpyntat i Kåbban.
 
Adventsmiddag i Kårleone. Viktor hade med sig sin Ida. Familjen Eriks och Jörgen var också med.
Jätte god tre rätters meny med bla ankfile.
 
Har för första gången  i mitt liv dansat i jeans och fodrade vinterluddor. Det gick bra i den dova belysningen. Kändes som om man stog på "god grund".
 
Det har snöat över en decimeter i natt utanför husvagnen. Äntligen snö..!
 
Fredag eftermiddag tillbringade jag i Vardagsrummet i Piteå med andra kvinnliga företagare.
 
Lördag blev en lååång kurs dag uppe på Högheden. Men nu är jag godkänd som funktionär och har fått min licens.
 

Kommentarer
Postat av: Ida Eklund

Tack för maten! :) Det var en jättetrevlig kväll!

2012-12-02 @ 21:43:23
URL: http://freckledbysunshine.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilken fin tjej Viktor har hittat :)

Och Anneli Johansson blir mer och mer lik Eva Norén ser jag :)

2012-12-03 @ 20:38:42
Postat av: Stina

Vilken fin tjej Viktor har hittat :)

Och Anneli Johansson blir mer och mer lik Eva Norén ser jag :)

2012-12-03 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0