Anbud och förfarande.

En av månadens höjdpunkter; styrelsemöte med Företagarna. Idag var vi för första gången på Polar Hotel. Direkt efter mötet kl 13,00 hade Handelskammaren en utbildning om "Anbudsförfarende". Mycket intressant. Eftermiddagen gick fort.
 
Den blanka saken som ligger vid kanten på bordet är en bling-bling grej jag köpt förra veckan av en kvinnlig företagare från Piteå. Det är en smart bra att ha sak för handväskan. Då man krokat av väskan viker man enkelt tillbaka alla rörliga detaljer till minimal position.
 
Bra att ha, men man kan också leva ett bra liv utan denna uppfinning.
 
Tv kväll hos svärmor. Vi såg "Gör om mig". Vi hade det ungefär som vanligt. Här sitter jag i hennes rullstol och fotar med vänster hand.
 
Fredagslunch med Lina, Anton, Erik och Wilma.
 
Just nu; Sj och jag har checkat in på Pite Havsbad. Styrelsemötet hos Carola på Revisionären är avslutat. Resultatet  för 2011/12 går  att kolla på www.allabolag.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0