En dag i Skellefteå

Idag har jag varit privat chaffis åt två gentlemän; Staffan och Jögge. Här sitter vi med Maria och Alex på ett cafe.
 
le
Brorsan Erik, Maria, Tomas och Alex hyr en stuga på Skellefteå Camping denna vecka. Orsaken är att Tomas är på hockey tränings läger i Skellefteå Kraft Arena.
 
 Mitt första besök någonsin på Skellefteå Kraft Arena. Det var duktiga och målmedvetna ungdomar som gillar hockey. Kul att se.  Igårkväll hade hade Ske-å AIK säsongens första träning på is i arenan. Över fem tusen åskådare stog på läktarna!!!
 Alex provar skor... Han ser ju inte så aktiv ut. Men till slut hittade han ett par som passade.
 Maria och jag var mycket nöjda med stadens äffärer. Vi fick oss en fin shoppingdag tillsammans.
 
Googla på  Skellefteå Camping.
Campingen innefattar även en slalombacke och ett vattenland.
 
Familjen Antons kom på kvällen till husvagnen och tillsammans gick vi på Tavernan och åt varsin Hilding.  Wilma kör elbil Inte så enkelt; att ratta och gasa samtidigt. Men hon var jätte duktig!!! Det är ju bara ca fjorton år kvar inna hon får övningsköra en vanlig bil. Det är viktigt med träning. Det ska börjas i tid.
 Tjejerna och farfar har kvällsbus på golvet i förtältet.
 
Henke kom på besök i går kväll och åt en bit mat.  
Bråttom, bråttom.
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka fina bilder, önskar att jag hade energi gällande min blogg.

2012-08-09 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0