Okey med sniglar.


Stor möte på baksidan.


After ski med massor av besökande.


Så här får man se ut...
Pannband och underställ, täckbyxor och luddor.
Ja, jag förstår det inte själv...
Men jag hinner inte pyssla med håret och byte kläder så där mitt på eftermiddagen.


Afterskins sista halvtimme bytte trubaduren gitarren mot en hottare elgitarr med mer ljud. Vilket ös! Riktigt mycket och bra heavy music som fick hela byggnaden att knaka.


Efter pubrundan gick vi över till den stora vedeldade bastun för avtvättning och relax. Det här var första gången jag gick ut på den svala terassen. Brädorna är fria från is, vilket innebär att risken för att fotsulorna ska fastna obefintlig. Underbart, med frisk torr luft för avsvalning och sedan gå in i bastun igen.


Utsikt över från balkongen. (ca kl 17,30 kolla så ljust det är!)
Här ute ligger även veden uppstaplad. Detta sysselsätter många karlar med badlakan runt midjan. Den ska ju hämtas in, lite i taget och staplas. Sedan ska själva bastu aggregatet fyllas med vatten i speciella hål, så där lite i taget... Ja, de har fullt upp.


Vi åt middag inne på puben sent på kvällskvisten med Peter och Lisa.
Ikväll vågade jag beställa in förätten "sniglar i smör med bröd" vilket visade sig vara ett bra beslut.
Det smakade som stekta champinjoner. Helt okey.

 

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så naturligt vacker, du behöver inte fixa till dig! Tack för mycket fina bil der och tre vlig text. Kul att träf fa dig i dag.



Vi ses i mor gon.

2012-04-01 @ 19:43:23
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS på din 45 årsdag ;)

2012-04-03 @ 09:32:25
Postat av: anneli

Tack för grattulationen! kära läsare.

2012-04-04 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0