Surströmming



Så var det veckoslut igen. Kåbdalis var destinationsmålet som vanligt. Men här blev inget som vanligt.
Efterter trubadur besöket på puben, inviterades jag till intilliggande värmestugan där det bjöds på surströmming.
Va! mitt i säsongen... 
Men oj, så gott det var. Vilka godsaker. Det var ju så länge sedan sist.
 


Tomas Westbom gästspelar på puben detta veckoavslut. 




Utestund med grannarna.



Vägen, några steg från husvagen, som leder in mot området.
Det är kväll och det är ljust. Dagen har förlängts med nästan 12 timmar. Oj, så fort det går.

Vågar jag nämna att snärt är det midsommar och då nalkas mörkare tider? Nej, det skriver jag inte. Man vill ju tänka positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0