Halvvägs mot 90


Mina närmaste.
Jag, Erik 38 år, Stina 32 år, mamma 63 år, född på Arvidsjaur sjukstuga och pappa 67 år född i Vistträsk.


Full rulle i lekrummet...
Tomas spelade musik från melodifestivalen. Och som ni minns var det ju lite av varje i olika nivåer.


Just det ja, jag har ju haft kalas!
Beställde tårtor från Allmecancafe`t. Verkligen gott! Susanne och Frida är så duktiga!


"Alla" var här utom Viktor som jobbar i Pajala.
Stina gjorde en glassmaränggräddtårta som efterrätt. Mums. Älskar ju grädde.


Tjejerna bjöd också på kaffe.


Det gör inget att jag fyller år.
 
Äntligen finns en orsak att jag får bjuda in nära och kära!
Skulle gjärna ha haft en riktigt stor fest, men det passar sig inte när man inte fyller ett jämt och fint årtal. 
Har fått höra att jag är "tokig" och ska glömma Dagen D. 


Av Staffan och barnen har jag fått pengar, och köpt mej en ny kamera. 
Mamma, pappa och Stina har gett mig ett presentkort på en guldsmedsaffär. 
Svärmor har förstått vinken om att jag inte har tillräckligt med skor och därför gett mig ett par. 
Brorsan och Maria gav mig hår produkter från en salong. Kanske blir det nu lite ordning och reda på kalufsen...
Övrigt var blommor av olika sorter. 

Ja, det var tisdagen den tredje april. Snart är det påsk. 

Att vara ledig nästan en hel dag var totalt omöjligt för något år sedan. Idag har vi så bra, självgående och ansvarstagande personal på jobbet att man blir stolt och glad. 
Naturligtvis bankar panikkänslorna där i bakhuvudet någonstans, men samtidigt vet jag att dom fixar det.

  
Vi har varit ute på ägorna också denna klara och något kalla dag.


Ella, mitt i skrotupplaget. 


Här har vi en anna jubilar...Wiola fyller 1 månad.   

Kommentarer
Postat av: Kusin Annica

Grattis på födelsedagen!!!!!!!!!!!! (i efterskott) Kram! //Kusin Annica

2012-04-05 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0