Enkelt med biltvätt



Det händer att bilen rullas in på Älvsbyns enda automatiska biltvätt. (karlar som står hemma på infarten och gnuggar frenetiskt är ej inräknade).
Efter att ha kört en tid efter snirkliga och leriga Kisträkvägen behövde golfen även en underredstvätt. Något som inte jag kan ge den med vattenslangen där hemma.
Den blev ganska ren så här efter vinterns körning. Ska ta bort asfaltfläckar och dylikt när jag får tid.



Vi köper slang med tillbehör från Hydroscand i Piteå. Idag förvisades jag till samma lev i Skellefteå för hämtning av special slang till en kunds skogsmaskin. En slang är med på bilden nere till vänster.
Bråttom, bråttom, bråttom.
Kunden kunde köra ut sin maskin på kvällen och jag fick en trevlig bilresa efter E4 mad Radio Rix.
www.hydroscand.se



Henrik startar upp en EcoLog 574 som han ska traila ut till skogen igen.
Den här typen av maskin plockar upp de avsågade stockarna som skördaren kapat och lagt ned.
www.eco-log.se



På kvällen var det kalas hos Alex som fyllde sex år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0