Annandagpåsk



Vad ska berättas?
Idag har det varit en dag, likadan som de andra... Helt underbar... det är ju tyvärr helgens sista... jag vill stanna några dagar till...
Staffan eldade och lagade mat som vi åt med god aptit. Resten av dagen ägnade jag mig åt solning och prat med grannarna.
Hann även med att besöka afterskin med Yvonne och Kurt, idag med killarna "Bara Två Tjocka" (osäker på namnet). Mycket bra.



66 km skiljer det mellan huset i Nybyn och husvagnen i Kåbdalis. Nu när det är ljust ändå mot kvällningen och snöfri väg tar det ca 50 min att köra emellan.
Men ikväll, vid hemresan, stannade jag till hos familjen Antons för att träffa tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0