Förberedelser


Förberedelser här hemma på gården, Anton klipper häcken åt oss måndag kväll. Men sen har det ju regnat här i trakterna dygnet runt. Ett evigt skvalande.  

Jeanette sitter här med sin dotter Ellen och håller i Kevin och Levi. eller var det Levi och Kevin... Ingen aning altså vem som är vem.

Ellen, Jeanette, min farmor, jag och faster Annlouise på plats i soffan. Jeanette fyller år och  bjöd på födelsedags lunch med tårta. 

Några timmar senare var det grillmiddag hemma.
Liksom ett litet avsked inför resan jag ska på, men har lovat att återkomma hem igen.

Inte att förglömma den trevliga stunden med syjuntan igårkväll hos Carina.

Förbereder mig mentalt inför resan imorrn.
Data firman har lovat mig att det ska gå att blogga dit jag ska.
Har för avsikt att rapportera varje dag eftersom det kommer att finnas mycket vilotid. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0