HälsoResan Dag 13


Det är moster Mauds förtjänst att jag har fått vara här i Bulgarien på spa.
Hon har bekostat allt utom fickpengar. Det är som att ha vunnit högsta vinsten på ett lotteri, och jag blev en av de utvalda! Jag har softat och njutit, ätit och druckit, dansat o läst två spännande böcker. 
Jag har blivit masserad och knådad, jag har badat i det hälsosamma vattnet så nu känner jag mig som en inlagd gurka.
Tillsammans har vi fyra spelat kort varje kväll som avslut på dagens strapatser. Tillsammans har vi pratat och surrat dagarna i ända. 
Vilken upplevelse! jag är så nöjd, glad och tacksam..!


Som tur var hittade jag en extra dragkedja på resväskans hela lock! Den ger ett extra utrymme som heter duga. Allt rymdes och lite till. 

 
Som avslutning hade arrangörerna ordnat en "modevisning". Här fick man möjlighet att visa upp vad man köpt här i Sandanski. Mamma och jag gick tillsammans. Jättespännande!
Hon hade bla annat köpt trosor, behå och en kabinväska. Jag visade upp min nya vita pälsmössa (inte äkta), en bulgarisk bordsduk  och en CD skiva. Jag greppade microfonen och berättade att vi skulle ha en återträff till jul hemma i norrland med temat Bulgarisk afton.
So long och good bye!
Ett minne för livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0