Mys på Folktandvården


Bara att gå förbi den här inrättningen ger mig frossa...
Idag var det min tur, ett sms påminde mig en stund i förväg. Det var altså helt omöjligt att "glömma" besöket.
Jag är så nöjd och belåten så här efteråt och känner mig barnsligt duktig att jag orkade stå ut hela stunden i stolen.
Men egentligen är ju personalen som ska rosas. Man vill ju inte byte arbetsuppgifter med dem. Dom är duktiga!


Jag samlar, i all enkelhet, på vaser. Gjärna i glaserad rustik keramik. Såna där som står kvar på marknader och loppisar på grund av sina dova färger och grova drag. Vasen på bilden kommer från Erik o Marias hus i Kåbban. Den var nära att den skulle ha åkt iväg till sin avrättning innan jag fångade den.
Vilken fin gåva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0