Fint med Färg


Som vanligt är det lite problem med att få med sönerna på bild...
Vi får väl koncentrera oss på det vackra i mitten, Ella och Wilma.

Stina har kommit upp till sveriges finaste landskap, norrland. Som vanligt åkte hon tåg och det var bara en timme försenat. 
Inatt har hon och Ella sovit här i gästrummet. I förmiddags har vi haft lyxmorgon med frukost och prat.


Ikväll känns det som jag vunnit högsta vinsten...
För något år sedan köpte jag nya köksgardiner i beige lin. Tyget såg så fint ut på bilden, ja hela uppsättningen såg ut att även kunna passa mitt kök. Men ack och ve... Det såg ut som om jag hängt upp gamla potatis säckar från andra världskriget...
Nåja, jag är inte den ende som gjort felköp här i livet. Det som är snyggt hos andra kanske inte alltid passar en själv.
Nu är gardinlängderna färgade vackert julröda i väntan på högtiden som kommer.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0