Störtlopp i Kåbdalis.


Äntligen har jag tagit mej upp i backen i Kåbdalis! 


Backen var isig och hård.


Många gånger såg man inte vad som väntade några meter bort. Många branta stup, en riktig störtloppsbacke.


Jag tog mig ner i alla fall (plogade, med ett enklare ord)... Stakade mig tillbaka till Hof, tog av mig den hyrda utrustningen och återlämnade den. Det var en timma på skidor. Det här var inte min grej.
Anton åkte själv resten av dagen. Jag gick in till några grannar och fick mej en avslappnings-drink. Jag överlevde.


Lina och Anton i soffan.


Lina och Henrik i soffan.


Maria, Lina, jag och Henrik. Paus efter den goda grillmiddagen.


Eriks fina pojkar Tomas och Alex lekte med huset och gubbarna hela eftermiddan och kvällen.
Hela familjen "Eriks" och Henrik o Lina övernattade i husvagnen. Efter den sena frukost blev vi ensamma och kunde sova middag...  
Ännu en underbar helg i Kåbdalis är över.












  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0