Tydliga Tallar



Under veckan som gått har jag haft bokstavs och ord-torka. Jag önskar inte någon denna åkomma. Därav inga inlägg senaste dagarna. Livet har gått vidare efter Falköpings weekenden.
Arbetsveckan avkortade jag med att sluta tre timmar tidigare. Laila och jag åkte till Luleå på inköpsresa. Men det verkar vara en "mellan-tid", de rear ut vinterns plagg och inväntar vår-nyheter. Så det blev inte så lätt att hitta nåt när man har vårkänslor. Inga kläd inköp altså. Men det fanns ju andra affärstyper, som tur var. 
Igår lördag åkte Staffan och jag upp till Kåbban för övernattning helt oplanerat. Skönt att sitta ute och andas o sola! Vi har nu, under ljusets intågande insett att de står en arme av ståtliga tallar bakom våran plats. Tallarna bestämmer vars vi kan sitta och sola under dagen. Det är tur att jysk stolarna är lätta att gå omkring med...
Kvällen som följde innefattade måånga besökande! Åh så roligt Maten på puben var smaskigt gott (det blir ju det när man är vrålhungrig.)Vi hade även övernattande gäster, vilket innebar att vi själva nu invigt bäddsoffan i förgården. Nice. 


Avkopplande.


Eftermiddags bild i soffan med Viktor och Dessie ("Meny-tillverkarens" sambo).

Kommentarer
Postat av: Henke&Lina

Så trevlig med besök och fint väder! :) Vi ses på Tresco senare idag:) /Henke & Lina

2011-03-20 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0