En dag på jobbet Del 2.



Det här Meny-stället har funnits i mina tankar en tid. I morse ritade jag det på ett papper och lämnade över det till en av killarna i verkstan. Inom två timmar var det smidat, svetsat och målat. Meny stället står vid ingången till cafe`t och affärn, så att det blir enklare för kunderna att se "dagens rätt" innan man går in.
All Mecans logga är ju kugg hjul, och ja, plattan som pappret sitter fastklämt på ska föreställa ett kugghjul. 
Sådana här projekt, övrig inredning i butik och all annan organisering av synliga saker är jätte roligt!!!! 
Ikväll har jag tapetserat halva "lill-hallen" in mot toan i en vacker mörk cerise färg. Vissa saker blir ju som vi alla vet lite eftersatta. (Tapetseringen skulle ha gjorts för ett halvår sen) Det är enkelt att bli "hemma-blind".
Bättre sent än aldrig...


Kommentarer
Postat av: Stina

Jättesnyggt!



Kugghjul? Jag tycker det påminner om en blomma, hi hi :)



Kul att se dig imorgon!!

2011-03-10 @ 20:47:42
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0