Åskan & Blixten


Hur det gick till det kan jag inte förklara. Men pojkarna lyckades på något sätt övertala mig att åka vatten-rutsch-kana vid utomhus poolen. Det var ju inte så farligt, eftersom man åkte med himmelen som utsikt.


Åskan och Blixten heter nedfarterna till fast mark.
Full Fart!

Här sitter jag som badvakt.

Tempererat vatten var det i poolen.
Det kostar 40 kr att bada en hel dag (vuxna gratis). Och det var det värt. 
Idag har det även varit i leklandet Skeppet där de faktiskt satt med de andra barnen och såg Sjörövar Hasse & Sessan Tessans Show.

Så blev det kväll och Maria hämtade hem dom. 
Blivande hockey spelaren Alex har summerat dagarna;
-Det här var den bästa dagen i mitt liv. Förutom då jag föddes! 

Har sett nyheterna på Tv under morgon timmarna angående de tragiska bombdåden i vårat grannland Norge.
Fruktansvärt och skrämmande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0