Gymping eller Relax



Slät och fin i ansiktet blir man i liggande ställning.  Det var bara så jobbigt att kliva upp (?!). Bilden visar Susanne Lina, Mari o jag någon gång under lördagskvällen. Nåja, det är ju tur för mig att jag har mitt gym-kort i handväskan. Där ligger det snygg och prydligt mellan alla medlemskort o kvitton. Har räknat ut att kostnaden varje pass (2 st) blivit 904 kr. 

Här följer en dikt jag skrev för ett tag sen. Det har ju varit en bister och kall vinter. Nu är våren snart här, men så här känns det i mitt hjärta just nu...

Nu Kung Bore kommit med sin kyla,
Vad gör han inte för att få pryda?
Med all sin kraft han blåser sin vind,
Vad gör det att jag får narig kind?

Med alla vinterns hårda stormar,
Kung Bore med sin kropp formar.
Att jag tyst och stilla måst vänta,
Tills solen med sina strålar glänta.

Här inne i mitt bo sitter man och gråter,
Tror jag honom aldrig förlåter.
Kan han inte låta mig vara,
Så att jag är utom all fara?

Den bistra årstiden har långa armar,
det är ingen som för mig förbarmar.
Nej, här ifrån tar jag mig aldrig ut,
Här får jag sitta till vinterns slut.
                                        Nelli

Kommentarer
Postat av: SUSANNE LUNDBERG

kul bild ,hoppas du inte har nå bilder från senare under natten =)ha ha. Tror INTE dom är till vår fördel =)Tack för en trevlig kväll .

2011-02-28 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0