Besök hos prinsessan



Här är glimtar från Wilmas rum. Hon bjöd in oss alla till hennes lilla hus, men som ni alla förstår rymdes vi inte:)


 Anton o Lina hade bjudit in oss, mor o farföräldrar på en härlig grillmiddag i det stora köket. Tre manliga grillmästare krävdes för beredning av köttet ute på altanen i kylan. (Ja, någonting ska väl en man klara av i köksväg) 
Mums fillibabba, så gott det blev! Resten av kvällen blev "manliga maskinhistorier" som man endast lyssnar till med ett halvt öra (man har ju hört dom förut) och allmänt viktigt prat mellan oss kvinnor. Parleken "Känn din partner" som Lina höll i, vann tyvärr Lennart och Susanne av någon konstig anledning. Nog visste väl Staffan vem av oss som bestämmer kanalerna, hänger tvätten eller inreder i hemmet. Men inte det inte. Han skrev sitt eget namn på varje svar. Kanske överlåter jag alla göromål till honom... Hmm.  Nej, han får ansvara för pannrummet som vanligt. Jag ska sätta upp en skylt mad hans namn på den dörren...

Kommentarer
Postat av: Lina Lundberg

Gu va kul att ni kom allihopa ! Hade en super trevlig kväll med er alla :) De ska vi göra oftar tycker jag ! :) Hoppas ni blev nöjda med kvällen :)

2011-02-13 @ 14:17:43
Postat av: Stina

Vilka fina bilder. Hon ser ju ut som en liten ängel på korten. Eller en prinsessa får jag väl säga med tanke på temat :)



Ja nu har jag precis skjutsat pappa till tåget. Har precis kommit hem och sitter och kollar på diskmaskinen. Jimmy har lagt i Yes handdiskmedel istället för en vanlig för ändamålet avsedd tablett. Jag väntar att det ska bli en bubblande översvämning :(



Är förresten rätt säker på att jag och Jimmy skulle förlora den där tävlingen du berättade om :)

2011-02-13 @ 21:50:18
URL: http://stinasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0