Lätt funnen antikvitet


Nu ser jag ännu mer fram emot vintersäsongen i Kåbban. Ja, ni ser ju vad jag köpt... Den här saken och husvagnen är lika gamla men vagnen var nästan tio gånger så dyr i inköp! Naturligtvis beror det på efterfrågan. Dessa fritidsaktiviteter finns att köpa i tusentals varianter året runt. Men det är inte lätt att hitta så lättlurade kunder som jag... Vi ska ju bara köra på led och ut på någon sjö. Känner mej helt lugn och trygg i vad jag köpt. "På köpet" fick jag med en svart skoterhuv som killen menade att jag kunde byta ut lite sådär... Totalt onödigt altså. 
Då återstår det bara att ta fram de arkiverade skoterkläderna ur ladan.

Kommentarer
Postat av: Yvonne, husvagnsgrannen.

Vad kul att ni blivit med skoter!

Och på vår "parkering" i Kåbban är det ju gammelskotrar som gäller! Fast Brage har pratat om att byta bort sin gamla Ski-doo...Vi drar snart upp våran "pärla". I fjol klarade den bara att köras ner från släpet, sen var den död!

Hursomhelst, God Jul på er båda två! Vi synes i Kåbban!

2011-12-22 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0