Kafferep i Wilmas rum


Årets näst sista kväll tillbringade vi med att vara Wilmas barnvakt hemma hos henne.
Det gick bra, hon hade inte vilat någon middag under dagen och somnade därför tidigt.
Resten av kvällen slappade vi framför TV. Det gjorde även familjens katt, men på min mage! 
Jag har som ni vet en stor respekt för djur och kan inte förstå varför de dras just till mig. (har aldrig lockat eller busat med ett fyrfota djur). Nåja, det gick ju bra, efter en stund vågade jag andas och till och med skratta lite år gamla "Snuten i Hollywwod" som vi såg tillsammans alla tre.
  

Kommentarer
Postat av: Lina-Wilmas mamma

Konstigt de där att djur dras till dom som är rädda , allergiska ,m,m .. Men ni såg ut att ha de mysigt när vi kom hem :) tack för att ni ställde upp å var med Wilma igår!

2011-12-31 @ 09:25:14
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Stina

http://webshop.plagg.se/se/articleimage.php?id=21721&image=6707263&fullwidth=0&fullheight=1



bilden på min nya fantastiska tröja

Djuren gillar dig för att du är så självständig och de vill vinna din kärlek. Mjaou!

2011-12-31 @ 09:49:22
Postat av: Lena

Ni såg ju ut att vara ! Gott nytt år på er!

2011-12-31 @ 10:33:28
Postat av: laila

Det såg muusigt ut. De dras till värmen och att ligga på något mjukt det trodde jag aldrig jag skulle få se att Anneli liggandes avslappnad med en katt på

2012-01-01 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0