Bowling vinnare! de e ja de!


Puckar och slagträn, bollar och racket, stavar och och klot, listan på dessa ointressanta substantiv kan göra så att hela bloggen raseras... Ni som känner mig vet att alla typer av tävlings moment som består i att försöka vara bäst och bli en vinnare, överlåter jag åt andra. Jag är ju helt tävlings o intresserad.  Anledningen till att man ens anmäler sig till en sådan här bowling kväll på Forum är ju att man får träffa så många bekanta och umgås mellan, ja vad kallas det, stötarna/kasten. Som vanligt hade vi mycket god lag anda inom gruppen och samarbetade bra. I pausen blev det middag med god fläskfile`o gratäng. Och mera prat mad alla möjliga. 
Kvällen avslutades med prisutdelning i olika, och för mej nya, vinstklasser. Det blev kvällens etta och tvåa naturligtvis. Sedan kvällens rookie (nykomling) och fjäskis (den som flamsat mest kring de som arrangerat) (?!)


Ja, och så skulle ju även kvällens sämsta klot rullare koras och motta priset som var en After Eight. 
Det är från den askens innehåll jag sitter och doppar i kaffet just nu. 
Man kan ju inte vara bäst på allt:)

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Du vann "käglornas vän" igen. Det är tur du tänker på dom.

2011-12-11 @ 17:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0