Tomt i handväskan...


Det känns bra att man alltid vet var man har alla viktiga och aktuella saker man behöver.
Tänk, om man någonsin kan säga det med sanningens ord!

Min kamera, en av de ting som utgör grunden för bloggandet "försvann" tidigt i förra veckan. Jag insåg efter några dagar att det var troligen ägaren själv som placerat den på något udda ställe. Letade hemma, på jobbet och i golfen. Frågade anställda och familjen, men alla svarde negativt. Till slut, när jag stoppat in handen i det dolda facket i bilen för att ta fram nåt annat, dök den upp!

Ikväll övernattar min telefon på Resturang Excotic i Luleå.
Jag följde under eftermiddagen Staffan till stan för ett kortare arbetsbesök. Av någon outgrundlig anledning svarade han ja (!) till att äta middag på en kinarestaurang. Vi åt den goda maten, betalade och åkte tillbaka till jobbet. Ja, personalen har ringt. Jag hämtar den imorrn.

Imorsen monterades sommardäcken på min bil. Jag har redan kört över trettio härliga mil. Solen sken, den asfaltbelagda vägen var torr. Äntligen vår! 
Idag har jag kvitterat ut svärmor från Pite lass efter en veckas observation. Äntligen är hon hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0