Utlands känsla


Här sitter vi med våra husvagns grannar vid ice bar ,nära backen i Kåbban. Hög musik, iskalla drinkar och jätte goda våfflor med extra grädde serverades. Man kände sig som en riktig turist! Härligt var det i alla fall att sitta på redan uppskottade sittplatser på renskinn. Blickade man upp mot backen kunde man beskåda en slalomtävling för alla (men jag hade inte tid att delta). 
Mercedes hade bil visning strax intill. Ingen av bilarna matchade dock min plånbok. Med enkel huvudräkning fastslog jag att en mercedes kostade lika mycket som fyra hus hemma i byn...


Bland alla besökande under kvällen kom Sara från grann-byn! tillsammans åkte vi BIL till puben! (det skulle ha blivit för lerigt o halkigt för mina nya skor)
Mycket rolig kväll med prat o massor med dans, dans, dans!



På promenad med kameran.
Kyrkan står på en höjd vid skolan och själva backen. Centralt altså. Värme pumpen brusade, så troligen är värmen på.  
Utedasset finns kvar på baksidan. Ingen aktivitet syntes denna söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0