Chicago


En tidig kvällsbild över området på havsbadet där bla gruppen Chicago uppträdde under midsommardagen.
Vi besökte vänner på hotellet som hade lyckats få en bra bokning av rummet ganska nära scenen. Där blev det fördrinkar inna vi gick ner till Trapper.
Lyssnade på gruppen ute i det fria, men som ni vet är det ju inte riktigt min musukstil... Men att mingla omkring och prata med bekanta är ju kul. Det blev så många att det inte går att printa ned... Vid midnatt var det äntligen dags för Ständut Black från Östersund. Vilket drag! Äntligen lite aktiv musik!


Här sitter jag, och världens bästa Anita, hos grannen. Vilken sommar-dag!
Väder meteorologerna hade ju förutspått en ostadig och sval midsommar i stora delar av norrbotten. Jag tog dem på orden och har därför tagit med mig vinterjackan till beach-partyt och gasolkaminen till förtältet.
De sakerna är oanvända, åh så skönt.
Vilken sommar dag säger jag ännu en gång!



På besök hos Micke och AnnLouise vid deras husbil.


Två grillmästare med grilldrinkar i händerna. Gott blev det!

En mycket lyckad midsommar-helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0